Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei

Micul dejun dejun este cea mai importanta masa a zilei si nu trebuie sa il evitam, sau daca nu este posibil, sa incercam evitarea cat mai rar posibil. Organismul are nevoie de nutritenti esentiali pentru buna functionare si pentru a se mentine in forma. In momentul in care ignoram alimentatia isi face aparitia dezechilibrul alimentar si de acolo incepem sa simtim lipsa de energie, sa ne imbolnavim, sa ne scadem imunitatea, sa ne ingrasam, adica incep sa apara probleme de sanatate. Pentru a fi sanatosi si silueti este foarte important sa avem un mic dejun echilibrat, dar si bogat nutritional.

Micul dejun este cea mai importanta masa din zi pentru ca ne ofera suportul necesar pentru a incepe ziua „in forta”, cu energie si vitalitate. Senzatia de foame care apare pe parcursul zilei ne conduce intotdeauna la excese alimentare si la lipsa atentiei in nutritie, care in final ne conduc la ingrasare. Incercati sa aveti un mic dejun bogat in proteine, pentru ca acestea sunt sursa energiei noastre, iar intre mese trebuie sa consumati gustari sanatoase pentru a mentine nivelul de energie crescut.

Lipsa micului dejun poate sa fie un factor pentru aparitia numeroaselor riscuri: hipertensiune arteriala, obezitate sau nivel ridicat de colesterol. Dimineata, organismul nostru are nevoie de o energie mai mare pentru a functiona, iar lipsa acestei energii ne poate afecta viata pe termen lung.

Micul dejun este foarte important, dar este important si momentul in care are loc. Specialistii sustin ca cel mai potrivit moment al micului dejun este la 30 minute dupa trezire, cand organismul simte nevoia sa fie trezit dupa somnul din noapte.

Pentru un mic dejun sanatos si care nu ne aduca kilograme in plus este important sa consumam carbohidrati cu fibre si proteine, in acest fel nutrientii transformandu-se aproape in totalitate in energie si nu in grasime. Un mic dejun echilibrat ne confera senzatia de satietate pe parcursul zilei, iar sistemul digestiv functioneaza la parametrii normali.

Rata metabolica a persoanelor care consuma micul dejun este mai mare de 3-4 ori decat a persoanelor care renunta la mic dejun. Caloriile consumate la micul dejun sunt mai usor de ars pe parcursul zilei, astfel contribuint la controlul greutatii.

Cei mai sanatosi carbohidrati sunt:

  • Cereale integrale, inclusiv paine din faina integrala, paste, cereale si orez brun
  • Fasole
  • Fructe
  • Legume
Sfaturi utile:
  • Consuma fructe si legume ca si gustari
  • Foloseste paine integrala pentri sandvich-uri
  • Incearca sa umpli jumatate de farfurie cu salata si legume

Pentru cei care doresc un mic dejun echilibrat si bogat nutritional sau nu au timp pentru a-si prepara ceva hranitor, Herbalife va propune cea mai avansata masa din lume, Shake-ul Formula 1 prezent in diverse arome. Shake-ul a fost trecut prin mai mult de 500 de teste pana a ajuns pe piata. Asigura un echilibru excelent in nutritia alimentara a fiecarei persoane. Fiecare portie de shake Herbalife contine 206 kcal. Contine 52 de ingrediente printre care: carbohidrati, extracte din plante, vitamine, uleiuri esentiale, proteine vegetale obtinute din muguri de soia.

micul dejun

3 thoughts on “Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei

  1. Pingback: Shake-ul Formula 1 este ideal daca esti pe fuga

  2. Pingback: Super promotie la pachet mic dejun echilibrat Herbalife

  3. Alina

    Din pacate toti stim asta dar pare ca ne intereseaza prea putin. Doar cand ajungem la probleme ne intrebam totusi de ce am ales sa ignoram micul dejun.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *