Alimentatia este importanta pentru o piele frumoasa si un par sanatos

good-foods-and-bad-foods-herbalife[1]

Stilul de viata si obiceiurile zilnice, cu sau fara voia noastra, ne influenteaza starea de sanatate a organismului.

Pielea si parul sunt afectate si ele de factori externi, cum ar fi poluarea, dar sunt afectate si de alimentele pe care le consumam.

Daca includeti in alimentatia zilnica anumite alimente puteti sa obtineti un par superb, dar mai ales daca introduceti alimente bogate in proteine de calitate.

Alimente care te ajuta sa iti mentii un par frumos si stralucitor:

  • oua
  • somon
  • nuci
  • afine
  • spanac
  • stridii
  • kiwi
  • morcovi
  • prune uscate

Rolul vitaminelor din alimentatie pentru un par sanatos:

  • Este important ca Vitamina C sa nu lipseasca din meniul zilnic, un puternic antioxidant care protejeaza impotriva imbatranirii preventive
  • Vitaminele A si C sunt foarte importante pentru organism, pentru a produce sebumul
  • Vitamina D este esentiala pentru un par puternic
  • Vitamina A ajuta la pastrarea sanatatii scalpului

Include aceste alimente bogate in nutrienti in rutina ta zilnica, iar pielea si parul tau vor stralucii de frumusete si vor fi mai sanatoase.

Pentru persoanele care sunt interesate de aspectul pielii si de parul lor, produsele de ingrijire corporala Herbalife, pe baza de Aloe Vera si bogate in vitamine, sunt un ajutor de nadejde.

5 thoughts on “Alimentatia este importanta pentru o piele frumoasa si un par sanatos

  1. Alinut

    Imi cer iertare, sunt curios daca Vitamina C se poate obtine si din anumite suplimente de la farmacie, sau numai strict din alimente (bauturi) etc. ? Astept un raspuns 😀

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.